همین یک نکته بس

با چندین نقطه.......

همین یک نکته بس

با چندین نقطه.......

همینم و همانم

خونابه ای ز وجودم فوران می کند که دهان تشنگان خونم را گلگون کرده و راه نجات من همین است ..

از خویشتن بگذرم و در خون خویش غلتیدن.. هنگامه آتش است و خون و مرگ و هیچ بر هیچ سپردن و از خود دست شستن و مردن و بس..

کسی تیر بر آشیل من نشاند که دیروز باورم بود و امروز هم همین طور هر چند که من از باورش رخت بربسته باشم . من همان دیروزی ام تفاوت نکرده و نخواهد کرد .. این دروغ ها بر ما نمی چسبد و چسب ها بر ما اثری نخواهد گذاشت از خود بگویید و بر خود استوار باشید نه استواری دیگری را به زیر خروارها تهمت گم کنید... من هنوز همانم که بودم

نظرات 2 + ارسال نظر
فرنوش دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ http://gozareayam.blogsky.com/

سلام...
متن زیبایی بود.میتونم بپرسم نویسندش کی بوده؟
با تشکر

سلام
ممنون از اینکه سری به ما زدید. ترجیح می دم بیشتر متن ها و مطالب خودم رو در این وبلاگ بزارم و اینها نوشته های خودم هست .. خوشحال می شم نظرتون رو بدونم

فرنوش شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://gozareayam.blogsky.com/

سلام...
بسیار زیبا نوشتید.تبریک میگم.
احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد